Klacht of compliment
Heb je een klacht, wil je ons een compliment geven of heb je een tip hoe we dingen anders kunnen doen? Laat het ons weten. Dat kan op verschillende manieren.
- Praat met je examinator of studieloopbaanbegeleider
- Ga in gesprek met de opleidingsmanager
- Neem contact op met het Klachtenloket
Lees direct alles over het doorgeven van een klacht of compliment.
Een klacht melden
Heb je vragen of klachten over de gang van zaken bij jou op school? Maak je dingen mee die niet fijn zijn? Zo meld je jouw klacht.
Je studieloopbaanbegeleider is jouw eerste aanspreekpunt als je een klacht hebt. Ook kun je via je studieloopbaanbegeleider vragen om een gesprek met de opleidingsmanager van jouw opleiding. Hij of zij is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken bij jou op de opleiding en kan jou misschien helpen.
Lukt het niet om met je studieloopbaanbegeleider of opleidingsmanager tot een goede oplossing te komen? Neem dan contact op met het Klachtenloket van Zadkine. Hier kun je als student met al je vragen en klachten terecht.
Bij het Klachtenloket kunnen ze je, wanneer nodig, ook doorverwijzen naar de juiste personen of commissies.
Je neemt contact op met het Klachtenloket via het klachtenformulier. Deze vind je op het Studentenportaal. Wil je liever eerst in gesprek over de mogelijkheden, of heb je andere vragen? Dan kun je het Klachtenloket ook altijd appen, bellen (06 501 226 38 - je spreekt dan met Christof Wielemaker) of mailen via klachten@zadkine.nl.
Heb je een klacht over een examenuitslag of over de wijze waarop een examen is afgenomen? Neem contact op met de examencommissie van jouw college.
Schrijf een brief aan deze commissie en leg uit waarom jij niet tevreden bent of waarom jij het oneens bent met een besluit.
Neem contact op met een vertrouwenspersoon als jij je niet veilig voelt op school, werk of stage. Bijvoorbeeld bij ongewenst gedrag, zoals seksuele intimidatie, pesten, discriminatie, intimidatie of geweld.
Het Klachtenloket kan je in contact brengen met een vertrouwenspersoon. Je kunt ook zelf direct contact opnemen met een vertrouwenspersoon.
Een klacht melden als niet-student
KlachtenloketBen je zelf geen student of ben je oud-student, maar heb je toch een klacht? Neem dan contact op met het Klachtenloket.
Complimenten en tips
Ben jij erg tevreden en wil je ons een compliment geven? Wat leuk!
Het is ons doel om jou de beste kansen op succes te bieden bij jouw vervolgstap naar een baan of andere studie. Lukt dat? Of heb je misschien een tip hoe we dingen nog beter kunnen aanpakken? Laat het ons weten.